Wednesday, December 16, 2009

gundah gulana..=(


bangon subuh td hati aku da rs xtenteram. gundah gulana mcm ade ssuatu y aku fikirkn..
tp ape ehh??
slalu pn rs cmni gak, tp leh jer wt bodo..tp arini aku rs, aku perlu utk mluahkn ape yg terbuku..
ckuplah skadar d alam maya ini jer..
awkk..smemang nyer hati sy gundah gara2 awk..gara2 awk mrajuk ngn sy..gara2 sikap awk y tlalu mudah trase..arghh..!!persis ank kecil sajer kamo ni..knape mcm 2? hati awk sy rs kn mcm daun semalu yg sgt2 snsitif ngn sntuhan..bile d sntuh pasti akn btindak balas..
jgn la bgitu awk..
jgn la kerna sy xbole nk msg n lyn awk jer, awk mara pd sy..awk mrajuk..awk trase..
bkan shari sntuk sy xmsg awk..tp hnye bbrapa jam jer..
awk hukum sy mcm sy da buat ksalahan y besa..
d mane kesabaran awk..sy hnya mnusia biase y punya byk klemahan..
sy tak mau diri sy d bntuk mngikut acuan org len..sy mau mjadi diri sy sndri..!
tp,pasti awk akn mnyalah kn sy smule kn..sbb sy lyn awk endah xendah..lyn awk ble sy perlukn awk..
kepala hotak ko..!!
ko ingat aku ni xde keje len ke slain dr mlyan ko?nk bkepit ngn hp jer stiap ms?
tp..itu lah awk..
sy cube mjadi y tbaik utk dr awk..ade ketika nyer sy rs sy gagal utk mcapai sume 2..
stiap kali awk mntak kite ber msg2 24jam, sy akn ttekan..sbb bile sy bls lmbt, pasti awk akn mara..awk akn tnye pe yg sy tgh buat..klo dlm stgah jam, 3 or 4 kali sy bls lmbt msg awk, 3 n 4kali gak la awk akn tnye pe yg sy tgh wt..
guwa tensen beb!!serabot r...
kdg2 sy sng ngn awk..kdg2 sy xsng ngn cara awk..
aku tau la kite kapel..tp xyah la stiap inci pgerakkan aku ko nk tau..aku xsuke!
kdg2 aku nk kn prvacy dr ko..tp ko peduli ape.."aku bf ko, jd aku perlu tau pe yg gf aku wt.."
wak lu..ko bru bf aku..bkan laki aku ok..
sbnar nyer byk lg bnde yg ko xtau psal diri aku..n da bnyak bnde aku tipu n rhsia kn dr ko..
blom ms nyer lg ko tau sume 2..
ko ingt x ko pnh gtau aku..asal ko mrjuk jer msti x-gf ko xmo pjuk ko..msti ko akn pjuk diri ko sndri..
skrgni aku da tau npe x-gf ko wt cmtu kt ko..sbb aku pon akn wt bnde yg same cm x-gf ko wt..
xkuase aku nk mujuk rajuk ko 2..madah nk mrjuk jer..cm pompuan..huhh..
penah aku ter pk..mungkin ke kite ni x serasi? ya Tuhan..hanye Engkau yg Maha Mengetahui..
ya Tuhan, Engkau berikn la aku suami y beriman, budiman, baik budi pekerti n tutur bahasa, mampu mbimbing n mlindungi aku d dunia n d akhirat..
aminnn ya robbal a'lamin..
moga2 Tuhan memanjangkn jodoh kite..aminn..

No comments:

Post a Comment