Tuesday, February 17, 2009

sukan oh sukan....

baru2 ni aku terlibat dgn sukan antra fakulti@ lbh d kenali ngn name KeSAFT...hapening beb..enjoy wa ckp lu..!!!!=)) n yg besh nyer..johan kseluruhan fakulti sains sukan yg menang..!!!hahaha...bangga siott...antra sukan yg d pertandingkan adlh futsal,bola jaring,bola tampar,pingpong n badminton...


pic curik tulang ms tgh meeting...hahaha...gle bapak bosan...3 ari sblm kejohanan blangsung...

muke control ayu...hakhakhak...bkn aku..tp bdk yg free hair 2...hahaha...
antra sekretariat yg membantu kelancaran program...thanks geng...hehehe...

yeos!!!panaja utama kami...so,pic ni d ambil tuk msukkn dlm report nk bg pd pihak yoes...ok kn enchik pengurus???hehehe...slpas pic ni d ambil,kotak2 mnuman 2 aku msuk kn dlm bkul mto tuk d bawa blk uma...n d jadikn stok mnuman aku dlm peti ais...hihihi...

argghhh..paparazi!!!!seseorng tlh snap pic aku...ptandingan bola tampar sdg blangsung ni...aku mjalankn tugas sbgai pengutip bola...ok r...dr aku dok mnunggu xde keje nk wt kn...sblm nk jd ketua..kte kena bmula dr bwh dlu..spya ble kte brada d ats,kte akn ingt org2 bwh kte....hdup ni kn ibarat putaran roda....

sebahagian beso rkan2 sekretariat yg terlibat...mreka ni tdiri dr pelbagai fkulti...scra xlngsung mnambahkn lg bilangan kenalan aku....dpt mengerat hbungan n saling mngenali antra satu sma len...antra objektif KeSAFT ni d wujudkn...xde la lg ble pasni bjumpa n berselisih bahu wt xtau je kn...skurang2 nyer kte leh say hai pda mereka2 ini....

No comments:

Post a Comment