Wednesday, April 21, 2010

hari yg indah

hari yg sangat indah...hari khamis..tp..hati aku rs gelisah.fikiran terbang memikirkan sesuatu yg aku sendiri xpasti..terasa ati aku ingin meluahkan,tp..aku xtau pd sape yg bole aku luahkn..pedih!terasa mcm ade sesuatu yg menimpa ati n fikiran aku..sebel(org jawa ckp)..walaupon menulis d blog kite mempunyai speach freedom..tp pd aku,aku perlu bhati2 dalam ape jua tutur ayat yg aku tulis..bukan pnulisan aku mlibatkn hal2 politik mahupon sensitiviti agama..tp,aku risau ayat2 aku akan mengguriskn ati seseorang..itu yg harus aku elakkn n jauhkan..tinggal bertiga kt uma mbuatkan aku lebih mjadi pasif..byk mdiamkn diri..bcakap bile perlu..nk luahkn pd mak,tp aku xsuke nnti mak bebel aku byk2..tensen!aku btol2 perlukn seseorang tuk mdgr luahan aku!!x tertanggung sudaa..
{。^ ◕ ╭╮◕ ^。}

No comments:

Post a Comment