Monday, May 10, 2010

dugaan ((

bile kite d uji oleh Tuhan,mkna nyer Tuhan sygkn kite...tringat pd kate2 ustazah aku ms skola petang dlu..kt mne agaknyer ustazah 2 skrg kn..kini hidup aku bagai d uji lg skali..walaupon pd pndgan luarnyer xdela beso mne ujian yg Tuhan bg ni,tp pd aku ia nye sgt menguji diri aku tuk mnyelesaikan nyer..mnggu lps selamat aku dr azab yg aku rs sgt mnyeksakan..iaitu intvew posting!!alhamdulillah..syukur sgt2 sbb aku dpt panel yg aku rs sgt baik n mesra alam..mudah2an ia nyer mmberi petanda baik thdap rsult yg bakal aku trime kelak..aminn...trime kasih gak pd mak n abah yg xputus2 bdoa tuk aku..nk d jadikn cerita..dlm pjalanan blk dr ptrjaya n sdg asyik aku dok berborak2 ngn sue (kwn aku yg skali intve ngn aku) kt hgway..tibe2..keletuk!! argghhh..bangsat pnyer lori.cermin kete aku pecah !!cmne lah leh dtg nyer batu terbang ni dr lori kontena..klo dr lori yg mmg angkt batu 2 aku leh trime la..ni lori kontena..yg xde kena mgena ngn batu..sdg2 elok aku nk motong die..leh lak batu dajal ni terbang hinggap kt cermin keta..meninggalkan kesan lak tu..PECAH !! Tuhan saje yg tau cmne prsaan aku cmtu..geram,sedih,takot,mara..sume de..da jd rojak gamaknyer..rs nyer aku da cukup berhati2 da dlm pmanduan aku ms 2..tp tjadi jgk bnde cmni..aku redha Ya Tuhan..kuasa Tuhan sumenyer..xdpt nk d jangka dek kuasa akal mnusia..sesungguhnye aku juga xmau pkara sebegini jd ke ats aku..

No comments:

Post a Comment