Thursday, May 13, 2010

hari ini hari khamis

kdg2 aku rs pelik npe la de mnusia yg bangga bile pd kite pbuatan yg die wt 2 slh n xbetul,tp die ngn bangga nyer mheboh2kn..ahaiii..arini ari geram aku,tp aku xtau pe yg aku rs skrgni prasaan geram or mara or sedih..ble d cmpor2 jd rojak.sodap!!ngeeee..mlayang2 lg duit aku arini.wpon xsebyk aritu tp klo wt g mkn kfc,leh mkn smpai muntah gak la..duit wt topap crmin kete yg aku xsngaja pcahkn aritu..sungguh aku xjngka bnde ni nk blaku..Tuhan sdg mguji aku ~ redha..
mmg rs mls gile nk kuar uma arini,tp kena gagahkn gak sbb nk bg duit 2..wpon cume kuar g trnsfer kt bank jer ~ pdah nyer klo xde maybank2U.klo de kt sng.on9 suda...dlm pjlanan nk ke bank, tuan nyer keje dok msg n kol xsudah2.xreti sabo lngsung..memanjang suh aku cpt.die xtau agaknyer yg aku ni pon de gak keje nk wt kt uma ni..vodo! dlm byk2 pngilan yg die kol, aku trus rject kol die sbb aku xthn dgr die dok jerit2 dlm fon suh aku cpt bnk in duit dlm akaun die..pas2 trus de msg msuk n phntarnyer si tuan kete 2..msg 2 die tls 'kurang ajar !' rs sdh sgt bile aku dpt msg cmtu..xtau npe.trus laju jer air mate aku kuar.die xtau ke yg aku tgh drve nk ke bnk?xleh ke die saba skit?ssh sgt ke nk saba?pas2 siap psan suh aku bnk in lbh2 skit..pale otak die.igt aku ni jutawan ke pe..aku yg xkeje ni d suh bg duit kt die yg mmg gaji die riban2 2..xlogik!bkn bkire,tp da mmg aku tgh kering.kering sgt2!
btmbah sdh aku ble aku bkak fb die tls ' aku nmpak duit ninin a.ka Wanie Mohamed melayang - layang ~_~'
bangga nyer die!ape gak nyer prasaan die ble tau aku pnjm dr org len..huh.klo la die de prsaan..die xtau ke,pe yg die tls dlm fb die 2,sikit2 da mgaibkan aku..memalukn aku..ngn komen2 dr kwn2 die yg semmg nyer kwn2 aku jgk..die xpk ke sume 2?bile dpn aku,xde lak die bsing2..tp bile dlm fb,abis kaw2 aku kena..api,xkn aku nk bls ngn api gak..kmpem la rentung tbkar..baik aku diam jer ~ jln yg tbaek..
kdg aku pk,npe pjlanan hdup aku x sesenang pjlanan hdup die..da bpe kali aku gagal..tp aku pcya,sume ni de hikmahnyer ~ insyAllah..mudah2an lps ni sume urusan aku mjadi lbh mudah..mjadikan aku lbh tabah n kuat!..Amin..aku bsyukur,aku d temukan ngn lelaki yg tol2 memahami (wpon kdg2 xmemahami pon)ngeee..hehe.tp ok,sekurang2nyer de gak tmpt aku nk luahkn sesuatu..~ xleh puji lelebih nnti die bngga..haha.cite psal u nnti i post tuk entry yg seterusnyer k...hehehe.muaahh..i luv u abg!

No comments:

Post a Comment