Tuesday, May 11, 2010

hilang..

arini aku rs ari yg plg byk aku blje kn duit aku..bkn blnje wt shopping beli bju ke ksut ke pe..tp shoping g tkr cermin kete yg aku tnpa sngaja pcahkn..puncanye, lori bangsat 2 pnyer hal !! vodoo.. tuka crmin kete jer nk telan 8rat..mahal gilo!!agaknyer 2 psal la rmai org xmo pkai kete import kn..bkn jer hrganyer mhal,tp spare part nyer pon cekik darah..tp yg aku suke kt kete import ni,keselesaan pmanduan nyer mmg tip top..beza gile ngn kete2 tmptn..pduli pe aku,aku nk gne gak kete import..oh honda city ku...haisshh...mntk2 sng la urusan aku tuk dptkn kete sndri 1ari nnti..aminnn..dlm pjlanan aku nk g uma owner kete y aku pcahkn 2,mau 3 or 4 kali gak die msg..2 xtmasuk call..xreti sabo !kang aku blk uma smule kang..byk kali mak tnye,de ke aku duit nk repair cermin kete 2..ngn keadaan aku yg tnam anggor skrgni...nk je aku jwp yg sejujurnye pd mak..tp rs berat jer lidah aku ni nk ckp..mmg org xde duit mak..8rat 2 byk..bknnyer 80sen ke 8 rnggit..tp da si owner xreti2 sabo nk gak aku rpair kete die..scra pksa relanyer aku ade kn gak duit 2..mule 2 rs tharu bile mak scra syp2 nk hulur kt aku rm100..tp rs xsmpi ati lak nk trime.tpksa lg aku tipu mak ckp aku de duit..mak toksah risau..bknnyer die xtau keadaan aku yg sememangnye mjadi penanam anggor tegar,tp msh gak nk suh aku rpair kete die dlm ms yg tdekat ni..ari2 dok anta msg..pesan kt mak..tulis kt fb..gtau sume org yg aku ni pecahkn crmin kete die..malu..mmg malu..wlpon die xmention name aku..tp msti org dpt agak..kete baru beb.sape yg xsyg kete ninin oiiii..
rs tharu sgt bile org yg aku syg ngn rela ati bg aku pnjm duit die..wpon ni la ptama kali aku pnjm duit org.mmg berat aku nk trime..pkara yg aku plg elak tjadi dlm hdup aku..bhutang!!.yela,plg cepat pon aku leh byr bile aku da keje nnti..lgpon aku tau 2 duit smpnan die..die dok ssh2 kmpul,aku lak yg habiskn duit die..tp aku xde plihan len..wpon aku tau plihan yg aku plih ni xleh nk selesaikn mslh pon..mkin tmbh mslah lg de...yela,dok bhutang ngn org sape suhh..pdan muke aku..insyallah aku akn byr..mesti byr!!i janji yang,i akn byr duit u 2..janji !!

alahai kete...apesal la ko mahal beno..kopak aku d wt nyer!!

No comments:

Post a Comment